8 клас


Дата

Тема

Завдання

30.03

Початок промислового перевороту та його вплив на життя різних верств населення

Конспект параграфу 23, 24, Складіть таблицю «Технічні винаходи»,

Винахід

Рік

Автор

Значення

02.04

Освічений абсолютизм

Опрацювати параграф 25(конспект, дати-події),

заповніть сторінку в робочому зошиті,

06.04

Міжнародні відносини

Опрацюйте параграф 27-28(конспект, дати-події), заповніть сторінку в робочому зошиті

09.04

Англійські колонії в Північній Америці

Опрацювати параграф 29(конспект, дати-події),

заповніть сторінку в робочому зошиті

13.04

Практичне заняття. Повсякденне життя в країнах Західної Європи у 18 ст.

Опрацюйте ст..224-22229, заповніть сторінку в робочому зошиті

16.04

Узагальнення знань.

Заповніть сторінку в робочому зошиті

20.04

Гетьманщина у 20-40 рр. 18 ст.

Опрацюйте параграф 31 (конспект, дати-події), заповніть сторінку в робочому зошиті

23.04

 

 

Лівобережна та Слобідська Україна в другій половині 18 ст.

Опрацюйте параграф 32 (конспект, дати-події), заповніть сторінку в робочому зошиті або Дати відповідь на пит 4, ст.. 219

27.04

Південна Україна

Опрацюйте параграф 33 (конспект, дати-події), заповніть сторінку в робочому зошиті або Дати відповідь на пит 3, ст.. 226

30.04

Правобережна Україна та Західноукраїнські землі

Опрацюйте параграф 34 (конспект, дати-події), заповніть сторінку в робочому зошиті або Дати відповідь на пит 5, ст.. 233

04.05

Розвиток освіти, науки та музичної культури

Опрацюйте параграф 35 (конспект, дати-події), заповніть сторінку в робочому зошиті або Дати відповідь на пит 1, ст.. 237

07.05

Архітектура та образотворче мистецтво

Опрацюйте параграф 36 (конспект, дати-події), заповніть сторінку в робочому зошиті або Дати відповідь на пит 2,3,4 ст.. 243

 Всесвітня історія
Розділ 5
Епоха Просвітництва
Урок  06.04.2020

Тема:  Міжнародні відносини.

ЄВРОПЕЙСЬКІ КОНФЛІКТИ ТА ВІЙНИ XVIII ст. - Підручник з Всесвітньої ...



1. Запишіть тему та план уроку в зошит
План уроку1. Війни першої третини XVIII ст. 2. Формування системи рівноваги в міжнародних відносинах3. Семилітня війна4. Поділи Речі Посполитої 5. Війни з Османською імперією
2. Опрацюйте  параграф 27-28, випишіть основні дати та події. Запишіть таблицю 
Цілі провідних держав Європи 
у міжнародних відносинах ХVІІІ ст.

3. Перегляньте презентацію "Міжнародні відносини" та відео
4. Перевірте себе ТУТ  код 3PGEKM
За матеріалами сайту "На урок"

 Всесвітня історія
Розділ 5
Епоха Просвітництва
Урок  02.04.2020
Тема: Освічений абсолютизм.
Після цього уроку учні зможуть
-називати час правління Марії-Терезії, Йосифа ІІ, Фрідріха ІІ, Катерини ІІ ;
-пояснювати та застосовувати поняття «освічений абсолютизм»;
-характеризувати освічений абсолютизм як політику, спрямовану на знищення або реформування найбільш застарілих феодальних порядків;
-встановити причини і наслідки реформ: Марії-Терезії та Йосифа ІІ (Австрійська монархія), зокрема для українських теренів, Фрідріха ІІ (Пруссія), Катерини ІІ (Російська імперія).

1. Запишіть тему уроку в зошит
2. Перевірте засвоєне  тут  код RJR7Y2
3. Запишіть у зошит визначення  "Освічений абсолютизм" ( параграф 25, ст.190) та таблиці:

Риси освіченого абсолютизму
ü Віротерпимість.
ü Поширення освіти,науки, мистецтва.
ü Меркантилізм(економічна політика ,що полягала в активному втручанні державної влади в господарське життя країни)
ü Ліквідація феодальних наслідків.
ü Секуляризація церковних земель.


Реформи в Австрійській імперії

      Марія –Терезія(1740-1780)
Йосиф ІІ (1780-1790)
·        Створення нових,нестанових органів влади.
·        У руки держави перейшло стягування податків.
·        Податкові пільги дворян і духовенства було скасовано.
·        Вперше в історії країни було проведено перепис населення і земельних володінь.
·        Панщину скорочено до трьох днів на тиждень.
·        Сформоване нове військо.
·        Виникла система освіти-від сільських шкіл до університетів.
·        Встановив рівність підданих перед законом, незалежно від їхньої станової приналежності.
·        Оголошено віротерпимість(припинилося переслідування протестантів і зневажання православної церкви).
·        Запровадив обов’язкову безкоштовну початкову освіту для народу.
·        Звільнив селян від особистої залежності, проте зберіг їх повинності.

Реформи Пруссії
Фрідріх ІІ (1740-1786)
•Обмежив панщину   і не дозволяв дворянам зганяти селян із землі.  В Пруссії було введено свободу другу та віросповідання.

•Сприяв створенню нових мануфактур і банків,прокладанню нових доріг,забудові міст. Чисельність прусської армії зросла до 150 тис. чоловік.Король отримав прозвання «фельдфебель на троні».

•Запровадив загальну початкову освіту  і налагодив професійне навчання ремесел,торгівлі,державної служби та ведення сільського господарства
                    
                       Реформи Російської імперії

         «Політика Катерини ІІ
ü Секуляризація церковного майна.
ü Віротерпимість.
üЗбільшення кількості губерній до 50,на чолі їх стояли губернатори ,підпорядковані безпосередньо монархині.
ü Створено окремі судові заклади для дворян,городян і вільних селян (але кріпаки залишалися під судовою владою власника-поміщика).
ü Підписано «Жалувані грамоти дворянству і містам».
ü В Петербурзі створено Учительську семінарію.
ü Відкриття народних училищ.
4. Опрацюйте параграф 25, 26, 
5. Перегляньте презентацію 
6. Домашнє завдання  Сфоткати і переслати мені
Із поданого переліку тверджень виберіть ті,які стосуються правління Марії-Терезії, Йосифа ІІ, Фрідріха ІІ , Катерини ІІ.
Марії-Терезії
Йосифа ІІ
Фрідріха ІІ
Катерини ІІ




1.Це монарх сподівався, що допоможе різним народам його держави перетворитися на єдину націю,за що отримав прозвання «мрійник на троні».
2.Велика увага приділялася війську,за що цього монарха прозвали «фельдфебель на троні».
3.Вперше в історії країни проведено перепис населення і земельних володінь.
4.Знищено єврейське гетто.
5. Налагоджене професійне навчання ремесел,торгівлі,державної служби.
6.Було підписано «Жалувані грамоти дворянству і містам».
7.Скасування панщини до трьох днів на тиждень.
8.За часів правління цього монарха було створено Учительську семінарію,відкрито народні училища.
За матеріалами сайту "На урок"

Всесвітня історія
Розділ 5
Епоха Просвітництва
Урок 30.03.2020
Тема:  Початок промислового перевороту та його вплив на життя різних верств населення
 Ви зможете: 
-         називати хронологічні межі промислового перевороту,
-         пояснювати поняття: промисловий переворот, просвітництво, буржуазія, наймані робітники,
-         характеризувати технічний прогрес, ознаки промислового перевороту,
-         аналізувати погляди просвітників, висловлювати судження щодо значення Просвітництва для промислового перевороту.

1. Запишіть тему уроку в зошит
2. Робота з підручником (параграф 23): опрацюйте пункт «Передумови промислового перевороту» і визначте причини цього явища.
3.  Складіть таблицю «Технічні винаходи». Дайте відповідь на запитання: чому, в той період, саме ткацький верстат зазнав найпомітнішої модернізації?
Винахід
Рік
Автор
Значення
Мех.. човник
1733
Джон Кей
Інтенсифікація роботи верстата




















4. Використавши схему в підручнику(ст. 178) порівняти ознаки мануфактури та фабрики – відмінне і спільне.
5.   Просвітництво (параграф 24)
 перегляньте презентацію "Просвітництво":

запишіть визначення "Просвітництво", ідеї просвітників та представників різних країн      (слайд 5, 6) 
6. Домашнє завдання: Скласти кросворд «Просвітництво», використовуючи терміни та імена, що згадуються у параграфі, визначити наслідки промислового перевороту.
Додатково виконайте завдання: Технічні винаходи   
За матеріалами сайту "На урок"



Комментариев нет:

Отправить комментарий