Дата |
Тема |
Завдання |
||||
30.03 |
Початок промислового
перевороту та його вплив на життя різних верств населення |
Конспект параграфу 23,
24, Складіть таблицю
«Технічні винаходи»,
|
||||
02.04 |
Освічений абсолютизм |
Опрацювати параграф
25(конспект, дати-події), заповніть сторінку в
робочому зошиті, |
||||
06.04 |
Міжнародні відносини |
Опрацюйте параграф 27-28(конспект,
дати-події), заповніть сторінку в робочому зошиті |
||||
09.04 |
Англійські колонії в
Північній Америці |
Опрацювати параграф
29(конспект, дати-події), заповніть сторінку в
робочому зошиті |
||||
13.04 |
Практичне заняття. Повсякденне життя в країнах Західної Європи
у 18 ст. |
Опрацюйте ст..224-22229, заповніть сторінку в робочому зошиті |
||||
16.04 |
Узагальнення знань. |
Заповніть сторінку в робочому зошиті |
||||
20.04 |
Гетьманщина у 20-40
рр. 18 ст. |
Опрацюйте параграф 31
(конспект, дати-події), заповніть сторінку в робочому зошиті |
||||
23.04
|
Лівобережна та
Слобідська Україна в другій половині 18 ст. |
Опрацюйте параграф 32
(конспект, дати-події), заповніть сторінку в робочому зошиті або Дати
відповідь на пит 4, ст.. 219 |
||||
27.04 |
Південна Україна |
Опрацюйте параграф 33
(конспект, дати-події), заповніть сторінку в робочому зошиті або Дати
відповідь на пит 3, ст.. 226 |
||||
30.04 |
Правобережна Україна
та Західноукраїнські землі |
Опрацюйте параграф 34
(конспект, дати-події), заповніть сторінку в робочому зошиті або Дати
відповідь на пит 5, ст.. 233 |
||||
04.05 |
Розвиток освіти, науки та музичної
культури |
Опрацюйте параграф 35 (конспект,
дати-події), заповніть сторінку в робочому зошиті або Дати відповідь на пит 1,
ст.. 237 |
||||
07.05 |
Архітектура та образотворче мистецтво |
Опрацюйте параграф 36 (конспект,
дати-події), заповніть сторінку в робочому зошиті або Дати відповідь на пит 2,3,4
ст.. 243 |
Риси освіченого абсолютизму
|
ü Віротерпимість.
ü Поширення освіти,науки, мистецтва.
ü Меркантилізм(економічна політика ,що полягала в активному втручанні державної влади в господарське життя країни)
ü Ліквідація феодальних наслідків.
ü Секуляризація церковних земель.
|
Марія –Терезія(1740-1780)
|
Йосиф ІІ (1780-1790)
|
· Створення нових,нестанових органів влади.
· У руки держави перейшло стягування податків.
· Податкові пільги дворян і духовенства було скасовано.
· Вперше в історії країни було проведено перепис населення і земельних володінь.
· Панщину скорочено до трьох днів на тиждень.
· Сформоване нове військо.
· Виникла система освіти-від сільських шкіл до університетів.
|
· Встановив рівність підданих перед законом, незалежно від їхньої станової приналежності.
· Оголошено віротерпимість(припинилося переслідування протестантів і зневажання православної церкви).
· Запровадив обов’язкову безкоштовну початкову освіту для народу.
· Звільнив селян від особистої залежності, проте зберіг їх повинності.
|
«Політика Катерини ІІ
|
ü Секуляризація церковного майна.
ü Віротерпимість.
üЗбільшення кількості губерній до 50,на чолі їх стояли губернатори ,підпорядковані безпосередньо монархині.
ü Створено окремі судові заклади для дворян,городян і вільних селян (але кріпаки залишалися під судовою владою власника-поміщика).
ü Підписано «Жалувані грамоти дворянству і містам».
ü В Петербурзі створено Учительську семінарію.
ü Відкриття народних училищ.
|
Марії-Терезії
|
Йосифа ІІ
|
Фрідріха ІІ
|
Катерини ІІ
|
Винахід
|
Рік
|
Автор
|
Значення
|
Мех.. човник
|
1733
|
Джон Кей
|
Інтенсифікація роботи верстата
|
5. Просвітництво (параграф 24)
Комментариев нет:
Отправить комментарий