5 КЛАС


Пригоди Тома Соєра








Дата

Тема

Завдання

30.03

Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди. Персонажі, які оточують Алісу.

 

Напиши міні-твір "За що я люблю Алісу?"

01.04

Особливості художньої мови казки-повісті "Аліса в Країні Див". Організація казки як гри.

 

Виконай вправу Перший мільйон

06.04

Контрольна робота  Творчість Л. Керролла

 

Виконай завдання (див. нижче)

08.04

Марина Цвєтаєва

«Книжки в обкладинках червоних»

 

Опрацюй матеріал підручника ст. 220-224. Дай відповіді на запитання літературного диктанту

13.04

Роальд  Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"

Читати казку Р. Дала "Чарлі і шоколадна фабрика".

15.04

Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки

Запиши у зошит паспорт твору(див. нижче)

22.04

Характеристика образу містера Вонки

Склади характеристику  Віллі Вонки за зразком(див. нижче) та намалюй  як його уявляєш  

27.04

Зображення в повісті реального і фантастичного

Переглянь фільм  «Чарлі і шоколадна фабрика» (США, 2005 р., режисер Тім Бертон), заповни картку-відгук (див. нижче)

29.04

Доброта і щирість головного героя. Характеристика образу Чарлі Бакета

Склади характеристику  Чарлі Бакета  за зразком(див. нижче) та намалюй  як його уявляєш  

04.05

Туве Янсон. «Капелюх чарівника»

Читати підручник , ст. 226-230, записати визначення «Літературний герой»,  переглянути біографію за посиланням https://www.facebook.com/100024415872480/videos/681528716004318/

06.05

Чарівність художнього світу твору

Читати «Капелюх чарівника» 

13.05

Персонажі, втілення у них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей

Виконай вправу «Впізнай героя  за описом» (див. нижче)

18.05

Пауль Маар. «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Яскравість художнього світу твору.

Ознайомитись з письменником та його біографією


Читати «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»

20.05

Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії

За допомогою хмаринки слів спробуйте охарактеризувати Суботика

25.05

Реальне і фантастичне у творі

Порівняйте Суботика з Карлсоном

27.05

Контрольна робота за розділом «Сучасна література. У колі добрих знайомих»

Виконати завдання за посиланням 5 клас

     Урок 25.05.2020          

Тема: Реальне і фантастичне у творі

Переглянути експрес-урок  Реальне і фантастичне у творі

Порівняйте Суботика з Карлсоном за таблицею

    Урок 20.05.2020         

Тема: Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії

Перегляньте експрес-урок Образ Суботика 
За допомогою хмаринки слів спробуйте охарактеризувати Суботика 

      Урок 18.05.2020         

Тема Пауль Маар. «Машина для здійснення бажань, 
або Суботик повертається в суботу». Яскравість художнього світу твору.

Перегляньте експрес-урок Пауль Маар

      Урок 13.05.2020         

Тема: Персонажі, втілення у них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей

Переглянуте експрес-урок Персонажі повісті

Виконати вправу

      Урок 06.05.2020         

Тема Чарівність художнього світу твору

Перегляньте експрес-урок Чарівність художнього світу творів

Помандруйте у країні Мумі-тролів Карта

      Урок 04.05.2020         

Тема: Туве Янсон. «Капелюх чарівника»

Читати підручник , ст. 226-230, 
записати визначення «Літературний герой»,  
переглянути біографію за посиланням 
скласти анкету автора


      Урок 29.04.2020         

Тема Доброта і щирість головного героя. Характеристика образу Чарлі Бакета


або



      Урок 27.04.2020         

Тема:Зображення в повісті реального і фантастичного

Переглянь фільм  «Чарлі і шоколадна фабрика» (США, 2005 р., режисер Тім Бертон),   
заповни картку-відгук




      Урок 22.04.2020         

Тема: Характеристика образу містера Вонки


або


      Урок 15.04.2020         


Тема: Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів

на казковій шоколадній фабриці містера Вонки

Мета. Знати зміст твору, вміти скласти паспорт твору.

1. Запишіть тему уроку в зошит.

2. Уважно прочитайте інформацію на картках:
за матеріалами Дениско Н.М.



3. Запишіть у зошит паспорт твору

Жанр:
Тема:
Ідея:
Головні герої:
Сюжет.
Експозиція:
Зав'язка:
Розвиток дії:
Кульмінація:
Розв'язка:

4.Виконати тестові завдання  на Learningapps та прислати скріншот результату тестування 
за матеріалами Петровської І.О.
5.Домашнє завдання: дочитати казку.


      Урок 13.04.2020         

Розділ 6 Сучасна література. У колі добрих героїв

Тема: Роальд Дал (1916-1990). 

"Чарлі і шоколадна фабрика"
Мета. Виконати завдання самостійної роботи, знати основні відомості про Р. Дала.
1. Пройдіть Тест  код YGQE7Y вкажіть своє прізвище,  завдання можна виконати лише 1 раз!
2.  Опрацюйте опорну схему «Сучасна дитяча література»
за матеріалами Петровської І.О.

- Ознайомтесь з Декларацією прав маленьких читачів від французького письменника Даніеля Пеннака. Поміркуйте, які правила додали б ви?

3. Опрацюйте та запишіть біографічні відомості про Роальда Дала за опорним конспектом та статтею підручника
4. Перегляньте буктрейлер
5. Домашнє завдання. Читаємо казку Р. Дала "Чарлі і шоколадна фабрика". 
Текст за покликанням "Чарлі і шоколадна фабрика"

      Урок 08.04.2020         

Тема: Марина Цвєтаєва
«Книжки в обкладинках червоних»
за матеріалами Петровської І.О.

1. Запишіть тему уроку в зошит

2. Опрацюйте матеріал підручника ст. 220-224
3. Перегляньте презентацію «М.Цвєтаєва «Книги вчервоній палітурці» (автор Г.Дорох)
4. Перегляньте відеопоезію «Книжки в обкладинках червоних»


5. Дайте відповіді на запитання літературного диктанту (письмово у зошиті)


6. Опрацювати опорний конспект – аналіз поезії (письмово у зошиті)



Додатково:

Прослухати аудіозапис вірша М.Цвєтаєвої «Книжки вобкладинках червоних» мовою оригіналу
- Розгадати кроссенс, пояснивши, як пов’язане кожне із зображень з поезією М.Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках червоних»



- Прослухати музичні твори
На допомогу учню:




      Урок 06.04.2020                            

Контрольна робота  Творчість Л. Керролла

Рекомендації: 

виконавши завдання  уроків, пишете у зошиті контрольну роботу,  висилаєте у Вайбер  фотографію роботи або скрін. 
Питання не переписуєте. Зразок відповідей (відповіді неправильні) :
5. Повість-казка - це...
6. Фантастика - це...
7а,б,в.
8а,б,в.
9.Фантастичне                                              Реальне
Країна Див                                               традиція пити чай
...                                                                  ...                                    
...                                                                  ...
10. Текст вашого твору. Обсяг 5-6 речень.

Завдання контрольної роботи

1.Батьківщина Льюїса Керролла -…а) Німеччинаб) Англія                      в) Франція
2.Справжнє ім’я Льюїса Керролла  -…
а)  Чарльз Лутвідж Доджсон
б)Роальд Дал
в) Ернест-Сетон Томпсон
3Кого наздоганяє Аліса на початку твору:
 а) Білого Кролика
б) Мишу
в) Гусеницю
4.Визначте жанр твору Л. Керролла «Аліса в Кріїні Див»:
а) повість-казка
б) роман
в) оповідання
5.Дайте визначення поняття "повість-казка".
6Дайте визначення поняття "фантастика".
7. Оберіть ознаки повісті:
а) велика кількість персонажів;
б) вузьке коло тем і проблем;
в) глибоке розкриття людських доль;
г) розгалуженість сюжету;
д) зображення окремих епізодів з життя героїв;
ж) невеликий обсяг.
8.  Оберіть ознаки фантастики:
а)чарівні предмети і явища;
б)зображення окремих епізодів з життя героїв;
в)дивні імена і назви;
г)стрімкі повороти сюжету;
д)глибоке розкриття людських доль;
ж)вузьке коло тем і проблем.

 9.   Доповніть перелік фантастичного та реального у казці «Аліса в Країні Див».

Фантастичне                                              Реальне

Країна Див                                               традиція пити чай
____________                                               ______________
____________                                               ______________

10. Напишіть невеличкий твір на тему «Чим здивувала мене повість-казка Льюїса Керролла 
«Аліса в Країні Див»?»
( із сайту "На урок")
Не забудьте вказати прізвище та ім'я!
Бажаю успіху!

                                Урок 01.03.2020                           

Тема. Особливості художньої мови казки-повісті "Аліса в Країні Див". Організація казки як гри.


Мета. Знати особливості мови казки, елементи гри у творі.

1. Запишіть тему уроку в зошит.
2. Перегляньте мультфільм:



 Чи сподобався вам мультфільм? Чи відрізняється він від казки? (усно)
3. Прочитайте рубрику "Літературна кухня" (с. 201-203) 
Що таке нонсенс і яку роль він відіграє в казці Керролла?


                                      Урок 30.03.2020                              

Тема. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди. Персонажі, які оточують Алісу.


Мета. Вміти характеризувати образ Аліси, знати персонажів, які її оточують.

1. Запишіть тему уроку в зошит.
2. Підпишіть ілюстрації.




1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.

3. Використовуючи хмару слів, схарактеризуйте образ Аліси.
Свої думки підтверджуйте фактами з тексту (усно).
Картинки по запросу "аліса в країні див характеристика аліси"
(Автор: Лебедюк Ірина).

4. Уважно розгляньте схему.  Якщо ви про якогось персонажа не знали, запишіть його характеристику в зошит. Дайте відповідь на проблемне питання: "Що об'єднує персонажів Країни Див?" (усно)

Картинки по запросу "аліса в країні див"
(Автор: Федорова Людмила)

5. Перевірте себе (усно)
Тести

6. Домашнє завдання: напишіть міні-твір "За що я люблю Алісу?" 
За матеріалами Дениско Н.М.


Комментариев нет:

Отправить комментарий