Дата
Тема
Завдання
30.03
Образ Аліси,
світ її уяви і захопливі пригоди. Персонажі, які оточують Алісу.
Напиши міні-твір "За що я люблю
Алісу?"
01.04
Дата
Тема
Завдання
30.03
Образ Аліси,
світ її уяви і захопливі пригоди. Персонажі, які оточують Алісу.
Напиши міні-твір "За що я люблю
Алісу?"
01.04
Особливості художньої мови казки-повісті
"Аліса в Країні Див". Організація казки як гри.
Виконай
вправу Перший мільйон
06.04
Виконай
вправу Перший мільйон
06.04
Контрольна робота Творчість Л. Керролла
Виконай завдання
(див. нижче)
08.04
Марина Цвєтаєва
«Книжки в
обкладинках червоних»
Опрацюй матеріал підручника ст. 220-224. Дай відповіді на
запитання літературного диктанту
13.04
Роальд
Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"
Читати казку Р. Дала
"Чарлі і шоколадна фабрика".
15.04
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній
фабриці містера Вонки
Запиши у зошит паспорт твору(див. нижче)
22.04
Характеристика образу
містера Вонки
Склади характеристику Віллі Вонки за зразком(див. нижче) та намалюй
як його уявляєш
27.04
Зображення в повісті
реального і фантастичного
Переглянь фільм «Чарлі і шоколадна фабрика» (США, 2005 р., режисер Тім Бертон),
заповни картку-відгук (див. нижче)
29.04
Доброта і щирість
головного героя. Характеристика образу Чарлі Бакета
Склади характеристику Чарлі Бакета за зразком(див. нижче) та намалюй як його уявляєш
04.05
Туве Янсон. «Капелюх
чарівника»
Читати підручник , ст.
226-230, записати визначення «Літературний герой», переглянути біографію за посиланням https://www.facebook.com/100024415872480/videos/681528716004318/
06.05
Чарівність художнього
світу твору
Читати «Капелюх
чарівника»
13.05
Персонажі, втілення у
них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей
Виконай вправу «Впізнай
героя за описом» (див. нижче)
18.05
Пауль Маар. «Машина
для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Яскравість
художнього світу твору.
Ознайомитись
з письменником та його біографією
Читати
«Машина
для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»
20.05
Оптимістичний образ
Суботика, його віра в силу думки й фантазії
За допомогою хмаринки
слів спробуйте охарактеризувати Суботика
25.05
Реальне і фантастичне
у творі
Порівняйте Суботика з
Карлсоном
27.05
Контрольна робота за
розділом «Сучасна література. У колі добрих знайомих»
Виконати завдання за
посиланням 5 клас
Виконай завдання
(див. нижче)
08.04
Марина Цвєтаєва
«Книжки в
обкладинках червоних»
Опрацюй матеріал підручника ст. 220-224. Дай відповіді на
запитання літературного диктанту
13.04
Роальд
Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"
Читати казку Р. Дала
"Чарлі і шоколадна фабрика".
15.04
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній
фабриці містера Вонки
Запиши у зошит паспорт твору(див. нижче)
22.04
Характеристика образу
містера Вонки
Склади характеристику Віллі Вонки за зразком(див. нижче) та намалюй
як його уявляєш
27.04
Зображення в повісті
реального і фантастичного
Переглянь фільм «Чарлі і шоколадна фабрика» (США, 2005 р., режисер Тім Бертон),
заповни картку-відгук (див. нижче)
29.04
Доброта і щирість
головного героя. Характеристика образу Чарлі Бакета
Склади характеристику Чарлі Бакета за зразком(див. нижче) та намалюй як його уявляєш
04.05
Туве Янсон. «Капелюх
чарівника»
Читати підручник , ст.
226-230, записати визначення «Літературний герой», переглянути біографію за посиланням https://www.facebook.com/100024415872480/videos/681528716004318/
06.05
Чарівність художнього
світу твору
Читати «Капелюх чарівника»
13.05
Персонажі, втілення у
них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей
Виконай вправу «Впізнай
героя за описом» (див. нижче)
18.05
Пауль Маар. «Машина
для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Яскравість
художнього світу твору.
Ознайомитись
з письменником та його біографією
Читати «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»
20.05
Оптимістичний образ
Суботика, його віра в силу думки й фантазії
За допомогою хмаринки
слів спробуйте охарактеризувати Суботика
25.05
Реальне і фантастичне
у творі
Порівняйте Суботика з
Карлсоном
27.05
Контрольна робота за
розділом «Сучасна література. У колі добрих знайомих»
Виконати завдання за
посиланням
Урок 25.05.2020
Урок 20.05.2020
Урок 18.05.2020
Урок 13.05.2020
Урок 06.05.2020
Урок 04.05.2020
Урок 29.04.2020
Урок 27.04.2020
Урок 22.04.2020
Урок 15.04.2020
3. Запишіть у зошит паспорт твору
Жанр:
Тема:
Ідея:
Головні герої:
Сюжет.
Експозиція:
Зав'язка:
Розвиток дії:
Кульмінація:
Розв'язка:
4.Виконати тестові завдання на Learningapps та прислати скріншот результату тестування
за матеріалами Петровської І.О.
5.Домашнє завдання: дочитати казку.
Урок 13.04.2020
Розділ 6 Сучасна література. У колі добрих героїв
Тема: Роальд Дал (1916-1990).
"Чарлі і шоколадна фабрика"
Мета. Виконати завдання самостійної роботи, знати основні відомості про Р. Дала.
1. Пройдіть Тест код YGQE7Y вкажіть своє прізвище, завдання можна виконати лише 1 раз!
2. Опрацюйте опорну схему «Сучасна дитяча література»
за матеріалами Петровської І.О.
- Ознайомтесь з Декларацією прав маленьких читачів від французького письменника Даніеля Пеннака. Поміркуйте, які правила додали б ви?
3. Опрацюйте та запишіть біографічні відомості про Роальда Дала за опорним конспектом та статтею підручника
4. Перегляньте буктрейлер
5. Домашнє завдання. Читаємо казку Р. Дала "Чарлі і шоколадна фабрика".
Текст за покликанням "Чарлі і шоколадна фабрика"
Урок 08.04.2020
5. Дайте відповіді на запитання літературного диктанту (письмово у зошиті)
Урок 06.04.2020
Контрольна робота Творчість Л. Керролла
Рекомендації:
виконавши завдання уроків, пишете у зошиті контрольну роботу, висилаєте у Вайбер фотографію роботи або скрін.
Питання не переписуєте. Зразок відповідей (відповіді неправильні) :
1а
2б
3в
4г
5. Повість-казка - це...
6. Фантастика - це...
7а,б,в.
8а,б,в.
9.Фантастичне Реальне
Країна Див традиція пити чай
... ...
... ...
10. Текст вашого твору. Обсяг 5-6 речень.
Завдання контрольної роботи
1.Батьківщина Льюїса Керролла -…а) Німеччинаб) Англія в) Франція
2.Справжнє ім’я Льюїса Керролла -…
а) Чарльз Лутвідж Доджсон
б)Роальд Дал
в) Ернест-Сетон Томпсон
3. Кого наздоганяє Аліса на початку твору:
а) Білого Кролика
б) Мишу
в) Гусеницю
4.Визначте жанр твору Л. Керролла «Аліса в Кріїні Див»:
а) повість-казка
б) роман
в) оповідання
5.Дайте визначення поняття "повість-казка".
6. Дайте визначення поняття "фантастика".
7. Оберіть ознаки повісті:
а) велика кількість персонажів;
б) вузьке коло тем і проблем;
в) глибоке розкриття людських доль;
г) розгалуженість сюжету;
д) зображення окремих епізодів з життя героїв;
ж) невеликий обсяг.
8. Оберіть ознаки фантастики:
а)чарівні предмети і явища;
б)зображення окремих епізодів з життя героїв;
в)дивні імена і назви;
г)стрімкі повороти сюжету;
д)глибоке розкриття людських доль;
ж)вузьке коло тем і проблем.
9. Доповніть перелік фантастичного та реального у казці «Аліса в Країні Див».
Фантастичне Реальне
Країна Див традиція пити чай
____________ ______________
____________ ______________
10. Напишіть невеличкий твір на тему «Чим здивувала мене повість-казка Льюїса Керролла
«Аліса в Країні Див»?»
( із сайту "На урок")
Не забудьте вказати прізвище та ім'я!
Бажаю успіху!
Урок 01.03.2020
Фантастичне Реальне
Країна Див традиція пити чай
«Аліса в Країні Див»?»
Тема. Особливості художньої мови казки-повісті "Аліса в Країні Див". Організація казки як гри.
Мета. Знати особливості мови казки, елементи гри у творі.
1. Запишіть тему уроку в зошит.
2. Перегляньте мультфільм:
Чи сподобався вам мультфільм? Чи відрізняється він від казки? (усно)
3. Прочитайте рубрику "Літературна кухня" (с. 201-203)
Що таке нонсенс і яку роль він відіграє в казці Керролла?
4. Перевірте себе (можете відкривати одне завдання або всі)
Таблиця відповідностей
Сюжетна реконструкція
Перший мільйон
Особливості художньої мови
Вікторина
Урок 30.03.2020
Мета. Знати особливості мови казки, елементи гри у творі.
1. Запишіть тему уроку в зошит.
2. Перегляньте мультфільм:
Чи сподобався вам мультфільм? Чи відрізняється він від казки? (усно)
3. Прочитайте рубрику "Літературна кухня" (с. 201-203)
Таблиця відповідностей
Сюжетна реконструкція
Перший мільйон
Особливості художньої мови
Вікторина
Тема. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди. Персонажі, які оточують Алісу.
1. Запишіть тему уроку в зошит.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
3. Використовуючи хмару слів, схарактеризуйте образ Аліси.
Свої думки підтверджуйте фактами з тексту (усно).
(Автор: Федорова Людмила)
5. Перевірте себе (усно)
Тести
6. Домашнє завдання: напишіть міні-твір "За що я люблю Алісу?"
За матеріалами Дениско Н.М.
Комментариев нет:
Отправить комментарий