6 КЛАС


Дата

Тема

Завдання

31.03

 

Рей Дуглас Бредбері. "Усмішка"

Опрацюйте біографію Рея Бредбері в підручнику (ст. 208-210) Прочитайте оповідання (ст. 211-215), дайте відповіді на запитання на ст 215 (усно), на 6 - письмово

01.04

 

Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору

Виправте помилки в тексті (див. нижче), заповніть пропуски на картинках.  Написати лист Тому у 2061 рік або твір "Яким я хочу бачити майбутнє нашої планети"

07.04

Роберт Шеклі (1928-2005) "Запах думок". Утвердження сили людської думки у творі.

Ознайомтесь з біографією Роберта Шеклі у підручнику ст. 216- 217,  Запишіть візитку письменника Запишіть визначення "наукова фантастика"
 Прочитайте "Запах думки" ст. 218-224 Дайте відповіді на питання на ст. 224 (усно)
Намалюйте ілюстрацію до оповідання або створіть ескіз (малюнок) обкладинки книги "Запах думки"

08.04

Духовне й фізичне випробування Кліві. 
Роздуми автора про майбутнє людства.

Перевірте засвоєне на попередньому уроці ТУТ код W2DE93, напиши поради, що потрібно робити, коли людина опиниться у незвичній ситуації.

14.04

Позакласне читання. Образ людства та його майбутнього в оповіданні Р. Д. Бредбері "Все літо в один день"

Перегляньте експрес-урок Дивитися 

Напишіть 5-6 речень про своє враження від оповідання "Все літо в один день"

 

15.04

Астрід Анна Емілія Лінгрен (1907-2002) 

"Міо, мій Міо"

Ознайомтесь з біографією Астрід Лінгрен у підручнику ст. 226 - 228, Запишіть візитку письменниці Прочитати Астрід Емілія Ліндгрен "Міо, мій Міо" Текст

21.04 – 22.04

«Міо, мій Міо». Образи головних героїв. Перемога добра над злом

Перегляньте відео дивитись 

Дати відповіді на питання на сторінці 237 - 238

28.04-29.04

Крістіне Нестлінгер (1936-2018)«Конрад, або дитина з бляшанки» . Незвичайність образу Конрада, риси його характеру

Познайомтесь з письменницею дивитись 

 Читати твір повністю: читати 

Читати скорочено: читати

Дивитись фільм: дивитись 

Аудіокнига: слухати  

05.05

Проблеми булінгу в повісті. Характеристика образу дітей

Переглянути відео: дивитись 

 Заповніть порожні місця в таблиці (нижче), Дайте відповіді на питання (письмово)

06.05

Дивакуватість пані Бартолотті. Гумор твору

Переглянути відео: дивитись 

12.05-13.05

ПЧ Міхаель Енде «Момо»

Переглянути відео: дивитись

19.05

Контрольна робота за  розділами «Образ майбутнього в літературі» та «Сучасна література і світ

Виконати завдання за посиланням:

 6 клас

20.05

Обговорення списку рекомендованої літератури на літо

Переглянути відео: дивитись

26.05-27.05

Підсумки. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за семестр

 

Розділ "Сучасна література. 
Зростання і взаємини зі світом"

Крістіне Нестлінгер (1936-2018)«Конрад, або дитина з бляшанки» .

Познайомтесь з письменницею дивитись 

 Читати твір повністю: читати 

Читати скорочено: читати

Дивитись фільм: дивитись 

Аудіокнига: слухати   

«КОНРАД, або дитина з бляшанки»: перетворення ідеальної дитини на нормального хлопчика

Автор_____________________________________                             
Рік написання______________________________
ТЕМА_______________________________________
ІДЕЯ________________________________________                                                                                                     

   Питання за змістом повісті:


1.Як звати матір Конрада?______
2.Як звати батька Конрада?______
4.Скільки років Конраду?  ________
5.Яким чином він зявляється у своєї матері?
6.Де він перебував до появи у своїй сімї?___________
7.Чи перебували в шлюбі його нинішні батьки? _____
8.Як звати подругу Конрада? ____________
9.У якому класі вона навчається?  _______
10.У якому класі навчається Конрад? ____
11.Хто захищає Конрада від інших дітей?  _____
12.Ким вважають вчителі Конрада?  ____
13.Чому не люблять Конрада діти? __
14.Чому Конрада хочуть забрати у його батьків?_
15.Хто намагається забрати Конрада у його батьків? _
16.Яким чином Конраду вдається залишитися у своїх      батьків?
17.Чому від Конрада відмовляються «справжні» батьки?


Астрід Ліндгренн. Повість-казка"Міо, мій Міо" Матеріали Сич Л.М.

1. Прочитати:
ознайомитись з біографією А.Лідгренн;
читати повість-казку "Міо, мій Міо" повністю;
читати повість-казку "Міо, мій Міо" скорочено.
2. Переглянути відео:
відеоурок "Життя і творчість А.Ліндгрен" дивитися
про таємниці життя письменниці дивитися
художній фільм "Міо, мій Міо" дивитися
пригадай зміст "Міо, мій Міо" скорочено
3. Для перевірки знань:
розгадай кросворд виконати
розподіли твердження на "Правильні" і "Хибні" виконати
упізнай героя твору за цитататою  виконати

            Урок 15.04.2020            

Тема:  Астрід Анна Емілія Лінгрен (1907-2002) 
"Міо, мій Міо"

Астрид Линдгрен: «Закон не запрещает старушкам лазать по деревьям!»

Мета: познайомитись з творчою особистістю письменниці

1. Запишіть тему уроку в зошит
Астрід Анна Емілія Ліндгрен (1907-2002) — шведська дитяча письменниця, чиї книги перекладені більш ніж 85 мовами та видані більше ніж у 100 країнах.

2.  Ознайомтесь з біографією Астрід Лінгрен у підручнику ст. 226 - 228, та за відео

3. Запишіть візитку письменниці 

4. Домашнє завдання: Прочитати Астрід Емілія Ліндгрен "Міо, мій Міо" Текст


Розділ "Образ майбутнього в літературі"

                        Урок 14.04.2020                                
Тема. Позакласне читання. Образ людства та його майбутнього в оповіданні Р. Д. Бредбері "Все літо в один день".
Рей Бредбері "Усе літо в одному дні" - YouTube
Мета.Знати зміст оповідання, вміти висловити своє враження про твір.

1. Запишіть тему уроку в зошит.
2. Перегляньте експрес-урок Дивитися
3. Напишіть 5-6 речень про своє враження від оповідання "Все літо в один день" 
4. Домашнє завдання. Написати твір-мініатюруЩо вразило мене в творах письменників - фантастів?"


                          Урок 08.04.2020                           

Тема: Духовне й фізичне випробування Кліві. 
Роздуми автора про майбутнє людства.
Мій улюблений твір з зарубіжної літератури 6 класу
Мета: поглибити сприйняття фантастичного твору, характеризувати образ Лероя Кліві і виявити сенс твору
1. Запишіть тему уроку в зошит
2. Перевірте засвоєне на попередньому уроці ТУТ код W2DE93
3. 


4. Перегляньте відео (автор О.Наливайко)
5. Домашнє завдання: написати поради, що потрібно робити, коли людина опиниться у незвичній ситуації.

                          Урок 07.04.2020                           

Тема: Роберт Шеклі (1928-2005) "Запах думок". Утвердження сили людської думки у творі.
Презентація "Р.Шеклі "Запах думки"
Мета: розкрити визначні творчі надбання американського наукового фантаста; поглиблювати знання про фантастику
1. Запишіть тему уроку в зошит
2. Перевірте засвоєне на попередньому уроці  ТУТ  код  2WWKKP
3. Ознайомтесь з біографією Роберта Шеклі у підручнику ст. 216- 217, та за відео
4. Запишіть візитку письменника 
5. Запишіть визначення "наукова фантастика"
6. Прочитайте "Запах думки" ст. 218-224
7. Дайте відповіді на питання на ст. 224 (усно)
8. Домашнє завдання: Намалюйте ілюстрацію до оповідання або створіть ескіз (малюнок) обкладинки книги "Запах думки"


                          Урок 01.04.2020                           

Тема: Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору
Мета: поглиблювати сприйняття прозового твору, виокремлюючи ознаки глобальної перестороги людству в ньому.
1. Запишіть тему уроку в зошит.
2. Виправте помилки у реченнях. Сфоткайте відповідь і перешліть мені.
1. Рей Бредбері - англійський письменник-фантаст
2. Події в оповіданні відбуваються 2161 року
3. Людей до міста вабили цирк і свято
4. Люди вишикувались в чергу о 6 годині ранку
5. Люди жили в мирі та злагоді
6. Люди мали гроші і все могли дозволити собі купити
7. Том вперше бере участь у святі
8. Том плюнув на картину, та не влучив
9. Люди рвали портрет, наче голодні собаки
10. Том вирвав клаптик з картини і заховав до кишені
11. Том повернувся додому опівночі
12. Хлопець побачив у себе на долоні обличчя Джоконди

3. Заповніть пропуски на картинках

Матеріали Сич Л.М.



Матеріали Сич Л.М.




Матеріали Сич Л.М.


4. Домашнє завдання. Написати лист Тому у 2061 рік або твір "Яким я хочу бачити майбутнє нашої планети"


                                   Урок 31.03.2020                               

Тема: Рей Дуглас Бредбері. "Усмішка"
Мета: ознайомити учнів із творчою особистістю Рея Бредбері; розвивати навички виразного і вдумливого читання, аналізу прозового твору.

1. Запишіть тему уроку в зошит.
2. Опрацюйте біографію Рея Бредбері в підручнику (ст. 208-210), додатково перегляньте відео
Цікаві факти про Рея Бредбері
3. Прочитайте оповідання (ст. 211-215)
4 Дайте відповіді на запитання на ст 215 (усно), на 6 - письмово.Сфоткайте відповідь і перешліть мені.

Матеріали Сич Л.М.

Матеріали Сич Л.М.





Комментариев нет:

Отправить комментарий